
Mijn naam is Jan Prins. Ik verklaar hierbij dat ik al enige jaren gebruik maak van de diensten van Tim van der Made en tot volle tevredenheid! Ik maak regelmatig gebruik van zijn diensten. Sympathiek, betrouwbaar, flexibel, het is nooit te veel. Ik bezit een LEXUS 600 Hybride, die hij zeer vakkundig en aangenaam voor de inzittenden bestuurt . Hij ontzorgt mij volledig met de auto. Houdt hem schoon , tankt op tijd benzine, gaat naar de garage voor beurten etc.! Voor 100 procent aanbevolen, zonder enige beperking! 14 juni 2025 Jan Prins

๐ ๐ก๐ถ๐ฒ๐๐ ๐ฏ๐ถ๐ท ๐ฉ๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ๐ฟ ๐ ๐ฎ๐ฑ๐ฒ ๐๐๐๐ผ๐ฏ๐ฒ๐ต๐ฒ๐ฒ๐ฟ: ๐ง๐ต๐ฒ ๐ฆ๐ถ๐ด๐ป๐ฎ๐๐๐ฟ๐ฒ ๐๐ฎ๐ป๐ฑ๐๐ฎ๐๐ต โ โจ Onze meest hoogwaardige vorm van autoverzorging, met haal- en brengservice, speciaal ontwikkeld voor exclusieve auto’s die nét dat beetje extra aandacht verdienen.โ โ ๐ Veilig voor alle autolakken, wraps én glascoatings. โ ๐งผ We werken met geavanceerde was- en verzorgingsproducten voor een krasvrij resultaat. โ ๐ง Na de behandeling is uw auto voorzien van een vuil- en waterafstotende hoogglans beschermlaag die wekenlang effectief blijft. โฑ๏ธ De gehele behandeling duurt doorgaans slechts zo’n 2,5 uur, inclusief het halen en brengen van uw voertuig. Ideaal om ondertussen ongestoord door te kunnen werken. โ ๐ Interesse in een Signature Handwash voor uw auto? Stuur gerust een e-mail of plan direct een afspraak in .

Op 10-11-12 juni 2025 staat de GreenTech beurs weer op de agenda, en een week later op 17-18-19 juni 2025 de PROVADA vastgoedbeurs. Er staan meerdere privéchauffeurs klaar om uw rit van en naar de RAI Amsterdam in uw eigen auto geheel te ontzorgen. Scheelt zomaar 2,5 uur aan verloren werktijd, want u kunt onderweg gewoon doorwerken en meteen bij de entree van de RAI in- en uitstappen. ๐ก Een tijdige reservering is aanbevolen! ๐ฉ

"Dankzij jou zie ik mijn kinderen vanavond." Toen ik dit hoorde vanaf de achterbank drong het nog niet echt tot me door. Ik was net begonnen met mijn privéchauffeursdiensten en vond het vooral heel erg leuk om ondernemers van A naar B te brengen. Later pas dacht ik hier over na en besefte ik de impact van wat ik aan het doen was. Ondernemen op niveau is niet makkelijk, en een gezonde balans houden tussen voor het bedrijf bezig zijn en het privéleven niet uit het oog verliezen is iets waar veel ondernemers mee worstelen. Maar het raakt wel de essentie van wat ik voor die ondernemers kan betekenen. Door het werk wat normaal gesproken blijft liggen door een "dagje onderweg" te zijn, hebben velen hierdoor 's avonds nog veel in te halen, waardoor dát de dagen zijn dat zij geen tijd hebben voor hun privéleven. Op de achterbank blijf je helemaal bij met wat er allemaal gebeurt op een dag, waardoor je 's avonds de rust hebt om lekker wat tijd door te brengen met het gezin of om bijvoorbeeld eens een oude hobby op te pakken. Ik vond mijn vak al heel erg leuk en interessant, maar dit geeft het een echte betekenis en het geeft mij de brandstof om hier in volle vaart mee door te gaan. Er valt tenslotte voor veel ondernemers nog te winnen op dit vlak. ๐ก

Wist je dat als je 10.000 kilometer per jaar zakelijk rijdt, je maar liefst 3 tot 6 WERKWEKEN aan productiviteit verliest? Die honderden uren besteed je niet aan je bedrijf, je personeel of je gezin. In plaats daarvan verdwijnen ze terwijl je door de voorruit staart. Niemand startte met ondernemen om tijd te verspillen. Gelukkig kan in 2025 het roer om. Met een privéchauffeur maak je van je rijtijd productieve werktijd. Wil je weten hoe ik jou kan helpen tijd te winnen? Neem eens contact op, ik denk graag met je mee.

Waar het vroeger heel normaal was dat mensen in pak naar het werk gingen, is dat tegenwoordig een ware zeldzaamheid geworden. Waarom dragen chauffeurs in deze tijd dan nog steeds een pak? Om daar een antwoord op te vinden gaan we terug naar de opkomst van de privéchauffeur. De geschiedenis van de chauffeur gaat terug naar het begin van de 18e eeuw, toen welvarende mensen (vaak van adel) personeel hadden om voor de paarden en de koetsen te zorgen. Dat personeel verzorgde niet alleen het materieel maar reed ook op de koets. Omdat zij voorop zaten, was dat het eerste wat men zag en daarom was het belangrijk dat zij er representatief uitzagen. Naarmate de jaren verstreken werden de paarden vervangen door stoommachines (chauffer betekent stoken in het Frans) en was de auto in opkomst. In het begin van de vorige eeuw verhuisde de chauffeur (gelukkig!) van buiten op de koets naar binnen in de auto. De representatieve functie bleef echter, en dat is de reden dat echte chauffeurs nog altijd in pak hun vak uitoefenen. Mijn diensten reflecteren precies de taken die de vroegere chauffeurs hadden met zowel de verzorging van het materieel als het besturen ervan. Persoonlijk vind ik dat een prachtig stukje traditie, en dat maakt het extra bijzonder om dit in de 21e eeuw voor mijn klanten te mogen doen.

๐ช๐ฎ๐ ๐ด๐ฎ๐ฎ๐ ๐ ๐ฑ๐ผ๐ฒ๐ป ๐บ๐ฒ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐ผ๐น๐น๐ฒ๐ฑ๐ถ๐ด๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐๐ฒ๐ฒ๐ธ ๐ฎ๐ฎ๐ป ๐ฒ๐
๐๐ฟ๐ฎ ๐๐ถ๐ท๐ฑ?๐ก ๐๐ฒ ๐ถ๐บ๐ฝ๐ฎ๐ฐ๐ ๐๐ฎ๐ป ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฐ๐ต๐ฎ๐๐ณ๐ณ๐ฒ๐๐ฟ ๐ผ๐ฝ ๐๐ ๐ฏ๐๐๐ถ๐ป๐ฒ๐๐. Stel dat u één keer per maand een zakelijke rit heeft met een reistijd van 2 uur heen en 2 uur terug. Dat betekent dat u 4 uur achter het stuur zit. Op het eerste gezicht lijkt dat niet veel, maar op jaarbasis is dat 48 uur – ๐บ๐ฒ๐ฒ๐ฟ ๐ฑ๐ฎ๐ป ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐ผ๐น๐น๐ฒ๐ฑ๐ถ๐ด๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐๐ฒ๐ฒ๐ธ ๐ฑ๐ถ๐ฒ ๐ ๐๐ฒ๐ฟ๐น๐ถ๐ฒ๐๐ ๐ฎ๐ฎ๐ป ๐ฎ๐๐๐ผ๐ฟ๐ถ๐ท๐ฑ๐ฒ๐ป, enkel voor één maandelijkse afspraak. ๐ช๐ฎ๐ ๐๐ผ๐ ๐ ๐บ๐ฒ๐ ๐ฑ๐ถ๐ฒ ๐ฒ๐
๐๐ฟ๐ฎ ๐๐ถ๐ท๐ฑ ๐ธ๐๐ป๐ป๐ฒ๐ป ๐ฑ๐ผ๐ฒ๐ป ๐ฎ๐น๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฐ๐ต๐ฎ๐๐ณ๐ณ๐ฒ๐๐ฟ ๐ ๐๐ผ๐ ๐ฟ๐ถ๐ท๐ฑ๐ฒ๐ป? - U zou bijvoorbeeld eindelijk uw to-do-lijstjes kunnen afwerken en taken afronden die vaak blijven liggen. - U zou op tijd thuis kunnen zijn voor het avondeten en zo meer tijd met uw gezin kunnen doorbrengen, waardoor uw werk-privébalans aanzienlijk verbetert. - Of misschien gebruikt u die extra tijd om strategisch na te denken over uw lange termijnplanning en zakelijke doelen. ๐จ ๐ธ๐๐ป๐ ๐๐ถ๐ฐ๐ต ๐๐ผ๐ผ๐ฟ๐๐๐ฒ๐น๐น๐ฒ๐ป ๐ต๐ผ๐ฒ ๐ด๐ฟ๐ผ๐ผ๐ ๐ฑ๐ฒ ๐ถ๐บ๐ฝ๐ฎ๐ฐ๐ ๐ถ๐ ๐ฎ๐น๐ ๐ ๐บ๐ฒ๐ฒ๐ฟ ๐๐ฎ๐ธ๐ฒ๐น๐ถ๐ท๐ธ๐ฒ ๐ธ๐ถ๐น๐ผ๐บ๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ๐ ๐ฟ๐ถ๐ท๐ฑ๐. Kortom: Door een chauffeur in te schakelen, creëert u ruimte voor wat écht belangrijk is. Wat gaat u doen met die extra tijd?

๐๐ฒ๐ฏ๐ผ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐บ๐ฒ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐๐๐๐ฟ ๐ถ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐ต๐ฎ๐ป๐ฑ Mijn leven draait om alles met wielen en een stuur. Van minibikes naar karts, van mountainbikes naar racefietsen, van brommers naar auto's, en van technisch specialist personenauto’s naar Van der Made Autobeheer. ๐ญ๐ต๐ต๐ฑ Tot grote verbazing thuis waren mijn eerste woordjes niet "papa" of "mama", maar "Citroën" en "Ferrari". Als klein jochie, onderweg naar zonnige vakantiebestemmingen, zat ik urenlang achter in de auto, gefascineerd door de voorbijrijdende auto's. Geen enkel voertuig mocht ongezien voorbijgaan. Auto's die ik nog niet kende, zocht ik op in de vele autoboekjes die me altijd stil wisten te krijgen. ๐ฎ๐ฌ๐ฌ๐ฏ Op jonge leeftijd nam mijn vader me mee naar een kartbaan. Wat begon als een leuk uitje groeide uit tot een gedeelde passie. Al snel stonden we allebei trots met onze eigen karts op de baan. Hoewel karten een hobby bleef, ging ik intensiever verder met mountainbiken en wielrennen. Tussen mijn elfde en zestiende heb ik fanatiek gewielrend, wat enkele (kleine) overwinningen opleverde. Dankzij mijn ervaring in het wedstrijdwielrennen heb ik daarna nog enkele jaren jonge wielrenners begeleid. ๐ฎ๐ฌ๐ญ๐ฏ Op mijn 18e verjaardag begon ik meteen met rijlessen. Kort daarna kocht ik mijn eerste auto, een Renault Twingo, gered van de sloop. Ik kreeg de smaak te pakken en binnen drie maanden stond er een nieuwe aanwinst voor de deur: een Mercedes-Benz 350SE uit 1973. Hij was zo roestig dat het stoelframe door de bodem zakte, maar het was wél een V8 (met een verbruik van 1 op 3). Kort daarna volgde een Alfa Romeo 147 (elke autoliefhebber moet tenslotte een Alfa hebben gereden), en vele auto's volgden daarna. ๐ฎ๐ฌ๐ญ๐ฒ Na mijn vierjarige opleiding tot Technisch Specialist Personenauto's, belandde ik (onverwacht?) in de motorbranche. Daar runde ik een webshop voor motoronderdelen en het bijbehorende magazijn, wat uitgroeide tot een klein succes. Toch bleef de drang om met auto's bezig te zijn bestaan. ๐ฎ๐ฌ๐ฎ๐ญ In 2021 ontstond het idee dat drukke ondernemers wel wat hulp konden gebruiken bij het verzorgen van hun auto’s en dat zij wellicht ook eens een chauffeur nodig hadden. Mijn “levenslange studie” rondom auto’s zou hierbij goed van pas komen. Met gezonde spanning ging ik naar de Kamer van Koophandel en bouwde ik mijn website. Zo werd Van der Made Autobeheer een feit, en de rest is geschiedenis.

Hoe fijn is dat: binnen 2 uur staat uw Range Rover weer net zo fris voor de deur als toen hij 2000 km geleden uit de showroom kwam. En dat terwijl u ongestoord kunt doorwerken op kantoor. De trotse eigenaar van deze Range Rover P510e, klant van het eerste uur, weet dat als geen ander. Hij belde mij dan ook meteen toen hij zag dat zijn nieuwe auto wel een wasbeurt kon gebruiken. Het resultaat ziet u op de foto's. โจ De autoverzorging door Van der Made Autobeheer is speciaal voor ondernemers die graag in een goed verzorgde auto rijden, maar hun schaarse tijd liever besteden aan zaken die van groter belang zijn. Bent u zo'n ondernemer en verdient uw auto ook meer aandacht dan u er zelf aan kunt geven? Bel mij dan op 0174-352 283. ๐
Deel dit artikel
Tim van der Made
Eigenaar Van der Made Autobeheer
